dijous, 15 de febrer del 2018

EL PIRATA RATA RATA

Hi havia una vegada, 
als mars de l'altre cantó del món, 
dos pirates celebrant les seves darreres aventures. 
L'un es deia Rata Rata, i tenia un timbal.

L'altre li pren el timbal i li fa: -Rata, rata, rata!
 En Rata Rata li agafa els pals i respon: -Rata tu, rata tu, rata tu!! 
El pirata Rata Rata 
no parava de cantar
 amb una sola sabata
 i amb un ganxo a la mà 
Waka Waka Wiki Waka 
no parava de cantar 
sóc el més gran dels pirates
 wiki wiki wiki wà

 Jo sóc ràpid, jo sóc lliure 
i sóc l'amo de mil mons 
si m'empaiten mai m'atrapen,
 tenen por dels meus canons
 El pirata Rata Rata ...
 Jo sóc ràpid, jo sóc lliure
 quan arribo a tots els ports, 
sempre toquen les campanes
 sóc qui té tots els tresors 

El pirata Rata Rata ...

 Tot a estribor!
 El pirata Rata Rata..

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada